Moikka kaikille, Nimeni on Björn "Nalle" Elmgren, helsinkiläinen freelancer kielten ja kuvien maailmassa. Taustani on kielitieteissä, ja työskentelen edelleenkin osa-aikaisesti opetuksen ja kääntämisen parissa. Olen kuitenkin aina haaveillut luovasta mediatyöstä, ja 2020 lähdin laajentamaan osaamistani Laajasalon opiston medialinjalla. Siellä avautui polku valokuvauksen maailmaan. Olen sieltä valmistumisen jälkeen rakentanut osaamistani ja raapinut kasaan kokemusta ja lisäopintoja. Olen jo muutaman vuoden tehnyt keikkaa toiminimellä, mutta toiminta on ollut puolitietoisesti aika pientä, kun olen tässä valmistautunut sukeltamaan syvemmälle valokuvausmaailmaan. Nyt kun tuntuu siltä, että osaan kuvaushommat melko hyvin, niin seuraava askel on kohdata yrittäjyyden haasteet paremmin, uskaltaa tarttua someen ja markkinointiin tosissaan ja rakentaa verkostoa ammattilaisena.
Suojatyönä teen edelleen töitä opettajana, ja ikävä kyllä live-lähetyksen aikoina olen vetämässä oppitunteja. Toivon kuitenkin, että viikonloppuna ehdin johonkin lähetykseen tutustumaan teihin paremmin. Muuten yritän lukea näitä postauksia läpi ja perehtyä taltiointeihin. Tällä hetkellä voin stillikuvaamisen lisäksi tarjota video-osaamista ja käännöspalveluita, työkielinä suomi, ruotsi ja englanti.
Instasta minut löytää @nalle.elmgren ja kotisivuni ovat www.nalleelmgren.fi.
Mielenkiinnolla ensi viikkoa odottaen! - Nalle
Kiva kun lähdit mukaan ja toivottavasti kerkiät tallenteena katsella sitten :) Hyvää viikkoa!