top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024

Julkinen·378 jäsentä

Tero tässä moi! Autan pienyrittäjiä rakentamaan itse sähköpostilistoja, verkkokursseja ja nettisivuja helppokäyttöisillä ja edullisilla työkaluilla.

Minun uusin ilmainen palveluni on ensi keskiviikkona järjestettävä webinaari, jonka nimi on “Someseuraajat sähköpostilistalle tunnissa” ⏱️ 

Webinaari ei ole korkean tason strategiaa, vaan lopputulos on hyvin konkreettinen. Webinaarin myötä osallistujilla on ilmaisella työkalulla tehty sähköpostilista ja sivu, josta asiakkaat voivat liittyä sähköpostilistalle. Ja taito lähettää liidimagneetti eli liittymislahja ja tavallisia uutiskirjeitä asiakkaille. 

Webinaari on tarkoitettu ihan aloittelijoille, eli ei haittaa, vaikka tekniikka ei kiinnosta. 

👉 Tästä voit ilmoittautua mukaan, jos haluat hyvät ohjeet ilmaisen sähköpostilistan rakentamiseen: 

https://www.verkkokurssihelposti.fi/sahkopostilista-webinaari?utm_source=yvv 

Autan myös verkkokurssien tekemisessä. 

Moni verkkokurssin tekijä tuntee Kajabi nimisen sovelluksen. Minun mielestäni Kajabi ei ole kuitenkaan aloittelijoille erityisen hyvä ratkaisu.  

Moni ei tiedä, että samoilla (ja osin jopa paremmilla) ominaisuuksilla varustettuja työkaluja löytyy 80 % edullisemmin. Minun suosikkini on Systeme .io, joka on edullisuuden lisäksi myös monen asiakkaani mielestä helpompi käyttää, kun Kajabi. 

Tarjoan myös ilmaista webinaaria verkkokurssien tekemiseen nimellä “Verkkokurssi nollasta myyntivalmiiksi tunnissa”. 

Webinaarissa tehdään ilmaisella työkalulla sivu, jolla voidaan myydä verkkokurssia käyttäen korttimaksuja (tämä on paljon helpompaa, kun moni kuvittelee). Ja luonnollisesti teemme myös itse verkkokurssisivun. 

Webinaariin on rekisteröitynyt alkuvuoden aikana jo yli 300 osallistujaa. Olen myös ylpeä siitä, että osallistujat ovat arvioineet webinaarin keskiarvosanalla 4,8/5.

👉 Tästä löydät lisätietoa aloitteleville verkkokurssin tekijöille suunnatusta webinaarista: 

https://www.verkkokurssihelposti.fi/webinaari?utm_source=yvv 

Mukava olla mukana täällä seuraamassa mitä muut tekevät - ja ehkä jopa löytämässä yhteistyökuvioita! 

Heidi Ruoho
Sari S-J
Maria Lella
Johanna Hyytinen
Johannes Laine
Johannes Laine
07. huhtik.

Kiva Tero kun lähdit mukaan :)

Tykkää

Tietoja

Verkostoidutaan & sparrataan toisiamme KOHTI UNELMIA 🚀 Tämä...

jäsentä

bottom of page