top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024

Julkinen·378 jäsentä
Elina Kilpinen
Elina Kilpinen

Heippa kaikille! ✨

Olen Elina Kilpinen ja mulla on ollut viestintä- ja media-alan yritys vuodesta 2018 saakka. Oon henkeen ja vereen toimittaja – rakastan kuunnella ja kirjoittaa ihmisten tarinoita – ja olenkin tehnyt lähinnä kirjoittavan toimittajan työtä aikakauslehdille (mm. Kotivinkki, Me Naiset, Meidän talo, Viherpiha). Siinä sivussa olen tehnyt jonkin verran erilaisia yritysviestinnän juttuja (sisällöntuotantoa ja mediaviestintää lähinnä).

Viime kesänä sain sellaisen herätyksen, että haluaisin alkaa tehdä enemmän sisältöjä/sisältösuunnittelua /sisältöstrategioita myös yrityksille. Oon alun perin opiskellut yritysviestintää, mutta yrityssisältöjen tekeminen on aina tuntunut mun mielestä vähän luotaantyöntävältä – välillä on sellainen fiilis, että kirjoitetaan yrityksen omasta näkökulmasta käsin, viis siitä, kiinnostavatko sisällöt ketään. (Vaikka toki on paljon myös ihan timanttisia yrityssisältöjä.) Ajattelin, että tämän voisi tehdä varmasti myös toisin – asiakaslähtöisesti – ja hyödyntää siinä mun journalistista osaamista.

Ja sit löysin hakukoneoptimoinnin! 🚀 Se jotenkin sytytti mun innon lähteä tekemään töitä myös yrityksille. Täydensin osaamistani opiskelemalla hakukoneoptimoinnin prosessin kokonaisvaltaisesti, ja nyt on tarkoitus startata liiketoimintaa myös tuolla saralla. Vaihdoin toiminimeni osakeyhtiöön, jonka nimeksi tuli Grow&Com Oy.

(💥Jos siis jollakulla on tarvetta omien sivujen hakukoneoptimoinnille tai SEO-kulmaiselle sisällöntuotannolle, niin saa ottaa yhteyttä. Otan tässä kevään mittaan ekat asiakkaat vielä vähän ”harjoitushintaan”.)

Omat nettisivut hakukoneoptimointibisnekselle ovat vasta työn alla ja LinkedIn-profiilikin on ihan retuperällä, mutta perustietoja löytyy vanhoilta (ja ei lainkaan hakukoneoptimoiduilta) sivuiltani www.elinakilpinen.fi. Linkkarissakin verkoistoidun mielelläni: www.linkedin.com/in/elinakilpinen/

Huippua olla mukana porukassa!

Elina

Elisa
Heidi Ruoho
Marika Halmekivi
Maarit Niemelä

Teetkö vielä toimittajan töitä rinnalla vai 100% focus tässä uudessa? Tervetuloa mukaan!

Like

Tietoja

Verkostoidutaan & sparrataan toisiamme KOHTI UNELMIA 🚀 Tämä...

jäsentä

bottom of page