top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024

Julkinen·379 jäsentä

Minna Järvenpäästä moikka! 😊

Oon aivan tuore toiminimiyrittäjä (Tmi Minna Fronden / Proprium Via), vasta tammikuussa aloittanut. Opiskelen lifecoachausta ja sensocoachausta ja mun missioni on auttaa ihmisiä näkemään itsensä, arkensa ja haaveesi uusin silmin, jotta perusarjesta nauttisi enemmän ja vapaat on ihanana lisänä kirsikkana kakun päällä. 🍒

Ratkaisukeskeisen valmennuksen ja hermostosta löydettävissä olevien yksilöllisten vahvuustekijöiden kautta mä uskon saavani mahtavan työkalupakin, jolla pystyn tukemaan tavallisen arjen tallaajia kohti sitä itselle merkityksellistä arkea ja parempaa jaksamista, ilman kuormittumista.🔥

Mulle on tärkeää aitous ja luonnollisuus ja haluankin, että mun luokse pystyy tulemaan ja mut kohtaamaan villasukissa, tukka tötteröllä ja rönttäverkkareissa. Just sellaisena, ettei tartte olla muuta kuin on. 🙃

Oon lähtenyt tälle polulleni vähän rytinällä, itsellekin yllätyksenä. Jutut, mitä lähdin opiskelemaan, oli tarkoitus ottaa mukaan edelliseen työhöni henkilöstöjohtamisen tueksi, kun toimin ympärivuorokautisen kehitysvammayksikön johtajana. Uuvuin kuitenkin työssäni niin, että jouduin lähtemään sieltä pois ennen opiskeluiden alkamista. Ja siitä ajatus yrittäjyydestä sitten lähtikin ja tässä sitä ollaan! Innokkaana, jännittäen kaiken uuden äärellä ja luottaen, että tästä tulee vielä jotain hyvää ja just mun näköistä! 🤗

Mun juttujani voi käydä kurkkimassa @propriumvia tai www.propriumvia.fi

J T
Maarit Niemelä
Riikka Siniluoto
Ville Rantanen

Tietoja

Verkostoidutaan & sparrataan toisiamme KOHTI UNELMIA 🚀 Tämä...

jäsentä

bottom of page