Moi, mä oon Sini. Yli 20 vuoden kokemuksen omaava graafinen suunnittelija ja äänimaljarentouttaja. Olen nuorempana työskennellyt isommissa mainostoimistoissa, kokeillut yrittäjyyttä freelancerina, sekä toiminimellä. Pian 49 vuotiaana koen, että luomalla omannäköistä työelämää pystyn parhaiten toimimaan oman arvomaailmani pohjalta. Haluan että työelämä on mielekäs ja tuottoisa osa omaa täysipainoista ja mielenkiintoista elämää :)
Siksi olen perustanut muutama vuosi sitten osakeyhtiön, Luovan toiminnan pajan ja suuntautunut myös hyvinvoinnin pariin. Tällä hetkellä tarjoan äänimaljarentoutusta yrityksille, yksilöille ja yhteisöille (meillä kolmen yrittäjän kanssa yhteinen Yoga and Soundhealing -studio Espoon Haukilahdessa). Siirryin kokopäiväisesti yrittäjäksi vasta maaliskuun alusta, joten verkostoituminen ja vertaistuki on nyt tärkeää. Lisäksi olen jooga-ohjaaja koulutuksessa, joten sitäkin tulen ohjaamaan ensi syksystä alkaen. Hengitys, meditaatio ja rentoutumisharjoitukset tulevat olemaan isossa osassa asana-harjoittelun tukena.
Yritykseni Luovan toiminnan paja tulee tarjoamaan suunnittelupaketteja erityisesti aloitteleville yrittäjille, äänimaljarentoutusta yrityksille/yhteisöille/ystäväporukoille sekä hathajoogaa, hengitysharjoituksia ja meditaatiota viikkotunteina ja tapahtumina.
Luovan toiminnan pajan nettisivu ja insta vielä tekeillä, mutta yogaandsoundhealing.fi löytyy. Toivottavasti ollaan yhteydessä :)
Tervetuloa! :-) upeeta duunii