top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024

Julkinen·378 jäsentä

Hellurei! Olen Tanja ja minulla on vuoden vanha yritys Tanjan Taika. Tarjoan erilaisia hyvinvointi- ja kauneuspalveluita, käsitöitä sekä kotipalvelua Pohjois-Savossa Tervossa. Yrityksessäni yhdistän ammattitaitoni sekä intohimoni. 💚

Palveluista löytyy mm. kasvohoidot, rentouttavat päähieronnat sekä Auvo-hoito, ripsien- ja kulmien värjäykset sekä ripsienpidennykset. Edustan Zinzinon luonnonkosmetiikkaa ja luonnollisia ravintolisiä. Järjestän erilaisia työpajoja esim. unelmiin, itsetuntemukseen tai käsitöihin liittyen. Käsitöissä teen mm. unisieppareita, huovutettuja keijuja, avainnauhoja, koruja.

Haluan tuoda erilaisten hoitojen ja pajojen kautta asiakkailleni hetken irtaantua arjesta, läsnäoloa, oivalluksia, mielen rauhaa, itsensä löytämistä, unelmien tavoittelua, hyvää oloa ja ripauksen taikaa. 🪄

Olen ikuinen opiskelija ja tälläkin hetkellä yksi tutkinto työn alla. Rakastan liikkua metsässä ja mystiikka on kiehtonut aina. Minun työtilat tehtiin viime syksynä meidän vanhaan navettaan, jossa onkin hyvä pitää erilaisia pajoja ym. 💚

Mukavaa päästä verkostoitumaan ja tutustumaan! 🫶 Minut löytää somesta @tanjantaika nimellä.

Heidi Ruoho
Tara Lautiainen
Riikka Siniluoto
Totoässä
Jemina T
Jemina T
07 abr

Heippa! Täällä toinen hyvinvoinnin yrittäjä, Iisalmesta 🌸 Olisi huippua päästä jakamaan ajatuksia ja tutustumaan paremmin!

Me gusta

Tietoja

Verkostoidutaan & sparrataan toisiamme KOHTI UNELMIA 🚀 Tämä...

jäsentä

bottom of page