top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024

Julkinen·379 jäsentä

Hei kaikki,

Olen Katja, voimavarakeskeinen työnohjaaja (valmistun 12.4.! 😊) ja kouluttaja sekä tuore yrittäjä.

Yritykseni Työnohjauspalvelut Tukenasi kotipaikka on Lapualla Etelä-Pohjanmaan sydämessä, mutta toimin koko Suomen alueella.

Olen myös kokenut laulun- ja äänenkäytön opettaja, näitä palveluja on saatavilla sivutoiminimeni Sinun Äänesi kautta.

35 vuotta työurasta on vierähtänyt opetus-, kasvatus- ja koulutusalalla, niistä 13 vuotta esihenkilötehtävissä. Työkokemusta on kertynyt myös konsertti-, teatteri- ja oopperalavoilta.

Olen urani risteyskohdassa ja kerään rohkeutta siirtyä kokopäiväiseksi yrittäjäksi. Ilolla verkostoidun eri alojen yrittäjien kanssa!

Ehkäpä työnohjaus, koulutus tai kehittämisen apu on sinulle tai yrityksellesi ajankohtaista? Täällä olen, Tukenasi ❤️

Tai kenties haluat apua äänenkäytön haasteisiin tai esiintymiseen? Mielelläni autan Sinua ❤️

Odotan vallankumousviikolta inspiraatiota, rohkaisua ja uusia näkökulmia yrittäjän polulle.

Kurkkaa lisätietoa profiilistani 👉🏻

tai verkkosivuiltani:

https://www.toptukenasi.fi

Instagram ja Facebook Työnohjauspalvelut Tukenasi

Johannes Laine
Maria Lella
Tara Lautiainen
elinakuusisto

Hei Katja. Onnea tulevan valmistumisen johdosta ja kaikkea hyvää tulevaan. Tunnistan vahvasti tuon ajatuksen rohkeuden keräämisestä, sillä itse seison myös tälläisessä risteyksessä. Olen toiminut siis 9 vuotta työnohjaajana, olisi mahtavaa vaihtaa ajatuksia 🤗

T: Sari

Edited
Like

Tietoja

Verkostoidutaan & sparrataan toisiamme KOHTI UNELMIA 🚀 Tämä...
bottom of page