Heippa!☀️ Täällä just starttirahanjatkokautta hakenut ValonSalo-yrityksen omistaja Niina. Mä hyppäsin puoli vuotta sitten syväänpäätyyn ja lähdin suoraan kokopäiväiseksi yrittäjäksi ilman minkäänlaista asiakaskuntaa. Nämä kuukaudet ovat opettaneet mulle paljon ja välillä on tullut itkettyä keittiön lattialla, että miten tästä selviää. Oon kuitenkin aina päättänyt, että nousen voittajana täältä paskasta!😂 Vimeiset kuukaudet oon tehnyt töitä täällä Ivalossa paikallisessa majatalossa, jotta talous on pysynyt kunnossa. Hiljalleen kohti omien intohimopalveluiden tarjoamista! Tulen myymään life coaching eli ratkaisukeskeisen valmennuksen palveluita. Vihdoin oon löytänyt yritykseni ytimen; tulen tarjoamaan yksilövalmennuksia liikkumisen tiimoilta. Mun missio on tukea ihmisiä heidän matkallaan kohti liikunnan iloa!
Verkkosivut löytyy osoitteesta: ww.valonsalo.com tosin ne on jo nyt vähän aikaa jäljessä ja pitäisi käydä päivittämässä sinne uudet tiedot tämän ytimen löytämisen jäljiltä. Instagramissa ja facebookissa oon yrityksen nimellä eli @valonsalo.
Mahtavaa osallistua viikolle teidän kanssa! Yhdessä eteenpäin ja kohti unelmia, jee!😍
Ihan huippu esittely! Olisi ihana päästä tutustumaan paremmin ☺️
Terkuin Ratkes lyhytterapeutti!🌸