top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024

Julkinen·378 jäsentä

Hei haluaisin vinkkejä, kun Johannes käski edistää nyt webinaarin jälkeen omaa duunia. Aloin pähkäilemään verkkosivupohjia. Oon tehnyt nettisivuja webnodeen, ihan sen takia koska mun kielipään sanasto ei taivu tuolle englannille niin hyvin, että rohkenisin tehdä englanninkieliselle sivustolle...

Onko kellään kokemusta webnodesta? Mitä hyviä ja huonoja puolia siinä on? Ja kaipaisin vielä jonku viisaamman näkemystä siitä että kannattaako nettisivuja tehdä sinne ajatellen käytettävyyttä markkinoinnin ym suhteen (mieleen nousee mm. että miten saan sinne järkevästi liidimagneetit että saisin porukkaa sähköpostilistalle jne) vai kannattaako suoraan vaihtaa muulle alustalle ennen kuin edes julkaisee moista? Hiukan nousi epävarmuus et onko sitä ihan hullu jos painaa "julkaise"-nappia ja pohja on webnode😅

saara.karki
Tero Pänkäläinen
sirkkalasner
Johannes Laine
mi.ra
Apr 21

Moi, oletkin jo saanut monta hyvää vastausta. En ole tämän alan asiantuntija, mutta olin äskettäin koulutuksessa jossa käytiin joitakin alustoja lyhykäisesti läpi. Hieman torkuin tällä webinäärillä (ei ole mulle ajankohtainen asia tällä hetkellä) mutta se jäi webnodesta mieleen että ainakin heillä saa laskun suomen kielellä joka voi olla erittäin tärkeää erityisesti B2B puolella ja toki myös yksityisasiakkaat voivat kuittia suomenkielellä erityisesti arvostaa. Lisäksi webnodella alustan käyttiksen saa suomen kielellä eli ne sivut on siten helpompi rakentaa, sekä heillä on suomenkielinen asiakaspalvelu. Eli jos sivuissa on ongelmia niin voit lähettää kysymykset heille suomeksi ja vastaavat suomeksi. Tuo ehkä se tärkein heille joilla on enkun kanssa epävarmuutta. Mulle jäi webnodesta hyvä kuva, he ovat valtavan iso ja tunnettu alustan tarjoaja—> panostavat siihen että alusta toimii, sen turvallisuuteen, seuraavat trendejä jne. Tästä jo edellinen kommentoi ja tosiaan Webnodesta löytyy myös suomalaiset maksutavat ja toimitustavat. Eli voit kytkeä kauppaasi myös suomalaisten pankkien verkkopankkimaksut yhdeksi maksutavaksi (joka on Suomessa se yleisin tapa maksaa verkko-ostokset).

Kun hankit maksullisen domainin niin voit sitten lennosta vaihtaa alustan tarjoajaa tarpeen mukaan. Sisällöistä pitäisin aina varakopiot omalla koneella ja ensin päivittäisiin ne ja sitten sieltä verkkoon.

Like

Tietoja

Verkostoidutaan & sparrataan toisiamme KOHTI UNELMIA 🚀 Tämä...

jäsentä

bottom of page