top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko huhtikuu 2024

Julkinen·378 jäsentä

Hei!

Olen sivutoiminen käsityöyrittäjä Kouvolasta. Olen myynyt makrameetöitä lastenhoidon ohella pienimuotoisesti pari vuotta ja nyt haluan alkaa laajentamaan toimintaani ja siirtymään tutoriaalien luomisen pariin.

Voit tutustua töihini ja verkostoitua kanssani parhaiten Instagramissa

https://www.instagram.com/elikuu_macrame?igsh=ZW9lZmF4Y2hneXgy

Hävettää tituleerata itseäni yrittäjäksi, koska toimintani on niiiin pientä. Vaikka tosiasia on, että tähän mennessä se on ollutkin vain puuhailua ja nyt vasta teen jotain kasvun eteen. Syksyyn asti olen kuopuksen kanssa kotona ja yritykseen sekä tuotteisiini laitettavissa oleva aikani on tuskastuttavan vähäinen.

Myös huijarisydrooma pistää kapuloita rattaisiin ja tervaa rattaiden alle. Tämä itseni esittelykin on jo täyttä tuskaa. Mutta olen päättänyt kasvaa ja kun saan mun tutoriaalit tehtyä, niistä tulee ihan mahtavia, erilaisia ja haluttuja!

Olo on kyllä varsin yksinäinen välillä ja huomaan soheltavani liikaa eri suuntiin, kun en osaa määritellä mikä olisi se tärkein keskittymisen aihe kullakin hetkellä. Löytyykö kohtalotovereita?

Et varmasti ole ainut… kiitos rohkeudesta 🔥🙏🏻 Asenne kunnossa joten kyl se kasvu tulee ❤️‍🔥

Tietoja

Verkostoidutaan & sparrataan toisiamme KOHTI UNELMIA 🚀 Tämä...

jäsentä

bottom of page