top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä
Eeva-Liisa Hjelt
Eeva-Liisa Hjelt

Hei!

Olen osa-aikainen yrittäjä Espoosta. Koulutukseltani olen varhaiskasvatuksen opettaja, auktoritoitu seksuaalineuvoja sekä ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti. Teen asiakastyötä näiden keskustelupalveluiden merkeissä ja lisäksi minulla on upean ystäväyrittäjäni (terapeutti myös) kanssa tällä hetkellä Kirkkonummella tarjolla ryhmätoimintaa (itsetuntemukseen, läsnäoloon, rentoutumiseen liittyvää). :)

Lisäksi olen kehittänyt syksyn aikana yksilövalmennuspakettia, jonka tarkoituksena on ratkaisukeskeisten työtapojen avulla auttaa asiakasta tutustumaan enemmän itseensä; uskomuksiin, tunteisiin, tarpeisiin, toiveisiin sekä tavoitteisiin oman alkoholisuhteensa avulla. Tiedän, kuulostaa jännittävältä! :D Tavoitteena on lisätä puhetta ja keskustelua alkoholista, suhteesta siihen ja siihen liittyvästä kulttuurista sekä hälventää teemaan liittyvää häpeää ja ristiriitaisuutta. Olen työskennellyt itseni kanssa teeman äärellä ja tunnen, että minulla olisi tästä paljon annettavaa!

Minut löytää: https://eevaliisahjelt.fi/ sekä instasta @eevaliisahjelt

Vapaa-ajalla liikun, maalaan, tanssin ja vietän aikaa kumppanini, koirani sekä ystävieni kanssa. Olen rakastunut elämään! :)

Innolla odotan tulevaa viikkoa!

Laura Harju
Maria Lella
Tähtilapset
Ulla Hirvonen
Johannes Laine
Johannes Laine
Nov 02, 2023

Loistavaa! Alkoholisuhdetta tulisi aika monen tässä maassa kehittää joten todella tärkeetä. Tärkeiden asioiden äärellä olet ja kiva kun tulit messiin. Mitä erityisesti odotat viikolta?

Like

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page