top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Hello hello! Hei mikä upee juttu tää oikeeeen onnnn? 😍 Mä oon Anniina. Näkijä, tarinankertoja, lavarunotaiteilija, esiintyjä, juontaja, holistisen hyvinvoinnin syväsukeltaja, meditaatio-ohjaaja, seremoniamestari, luontaistuotteiden asiantuntijamyyjä, Art Director, Copywriter, graaafikko ja sisällöntuottaja, kamppailulajiskenessä (Crest) sekä luontaistuotekaupassa (Ruohonjuuri) somevastaavana ja mitähän vielä! Oma some ja brändin rakentaminen, palvelumuotoilu sekä sen semmonen on jääny ihan tuuliajolle tässä viime vuosina, ku muille paiskinu hommia peräsuoli pitkällä ja hattu hiessä. 🥲 Eli palvelija, sitä mä varmaan oon syvimmältä sielultani, taiteilijan lisäksi. ❤️

Tää tuli ku taivaanlahjana! 🫶 Eilen laitoin starttirahahakemuksen vetämään ja tarkotus olis näistä kaikista vuosien varrella kertyneistä lahjoistani, tiedostani, taidoistani sekä intohimoistani alkaa rakentamaan jonki sorttista liiketoimintaa. 😅 Friikkuna oonki tässä temmeltäny useemman vuoden ilman minkää näköstä markkinointia tai sen kummempaa myyntiä. Jopa ilman nettisivujakaan, jotka nekin ovat tuloillaan. Yhtään en tiiä vielä mitä tästä on tulossa, mut kädet on kyynärpäitä myöten jo savessa. Blogin rakentaminen, blogiyhteistyöt, esiintyminen, some, sisällöntuotanto kutsuu isosti, ja toki näkijän hommista mihkään ei pääse ikänä.

En tajunnu alkuun ollenkaa mikä homma tämä on ja että tässäpä vasta onki herkullinen uus portti uusiin omannäkösiin yhteistöihin. Ihanaaaa!

Haluan luoda! Vaurastua! Kukoistaa ja menestyä! Heippa hermit phase. Byeee palkkatyöt. Bring itt oooon Unskiii! Give me some sweet löööv. 🔥

Okei, Anniina nukkumaan. Palataan! 🤙

Mun some on lähinnä mun oma päiväkirja, eli ei mitään siellä semmosta palvelumuotoilua tai tuotteistamista. Lähinnä tarinointia ja tunteiden jakamista. Ehkä runojen. 😇

@anniinavertanen

Ompa ihana keskustelu tämä ja ootte inspiraatio! 🤩

sari.lapinleimu
Juha-Matti "Junu" Latukka
Maria Lella
Eve Holopainen
Jaana Eilu
Jaana Eilu
Nov 02, 2023

Oletpas värikäs ja mielenkiintoinen! Kävin stalkkaamassa instassa!

Like

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page