Tervehdys!
Vähän myöhässä olen esittelyn kanssa, mutta myöhäinen lintu madon nappaa. Tai, ei se ihan niin tainnut mennä.
No anyways, Olen Roope, 25-vuotias yrittäjänalku täältä Tampereen suunnilta. Koulutukseltani olen osteopaatti, ja niitä hommiahan sitten lähdettiin tekemään yrittäjänä. Kohta yrittäjyyttä alkaa olemaan takana puolisentoista vuotta, ja onhan tää ollut aikamoinen matka jo tähänkin mennessä!
Eniten tällä hetkellä kaipaan apua somegeimin kanssa. Eli käytännössä vähän selkeyttä esimerkiksi siihen, minkälaista sisältöä tuotan. Toisena on tietenkin ihan suoraan se, että miten niitä asiakkaita saisi vielä paremmin minut löytämään.
Isona intohimona mulla on sellaisten yleisten (hyvinvoinnille haitallisten) väärinkäsitysten oikaiseminen niin somessa kun ihan asiakaskäynneilläkin. Ja kipujen/vaivojen kanssa elävien ihmisten auttaminen!
Instasta mut löytää nimellä @osteopaatti.roopemyllymaki ja Tiktokista nimellä @osteopaatti.roope
ps. Osteopatia on manuaalista terapiaa. Yleisimmät hoitoontulon syyt on erilaiset kiputilat, oli se sitten akuutti tai krooninen kipu (esim. alaselkäkipu, niska-hartiaseudun vaivat, purentavaivat)
Moi Roope, Tärkeää työtä teet! Oon itse joogaopettaja, valokuvaaja ja sisällöntuottaja. Katsoin sun IG:n ja mun mielestä luot oikein hyvää sisältöä, näin äkkiseltään tuli mieleen että ehkä enemmän voisi olla vielä sun työstä: esim. asiakkaiden palautteita tai esim. video mitä osteopatiakäynnin aikana tapahtuu, sun työpaikan esittely missä toimit tai esittelyjä mitä purentalihasten hoidossa oikein tehdään. Ja esim. liiketutoriaalit voi lisätä auktoriteettia, jos osteopatiassa on jotain liikkeitä, jota voi turvallisesti jakaa somen kautta kokeiltavaksi. Nämä nyt tuli äkkiseltään mieleen. Kiva tutustua ja mut löytää myös igstä @sinimalism