top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Hei, olen Päivi 64-vuotias harrastajarunoilija Siilinjärveltä. Tarvitsen lisätukea 8 kpl runokirjani julkaisemiseen: kustantajan etsimiseen ja painattamiseen, markkinointiin sekä kädestä pitäen Instagramilla markkinoinnin aloittamiseen.

Runokirjani kertovat lemmikistäni Piki-kissasta 5 kpl ja 1 kpl yleensäkin kissasanonnoista sekä 1kpl hengellisestä kasvustani kristittynä sekä 1 kpl avo- ja aviovaimona, myös leskenä uskossa oloni vaiheista.

1. runojuttuni Runokissa Piki on painettu ja myyty valokuvitettuna ja 5 muuta kissahommaa on käsikirjoitettu sekä 4 niihin on harrastajakuvittajien tekemä kuvitus. 2 hengellistä runokirjaani on käsikirjoitettu.

Onko teissä arvon yrittäjissä muuten vaan kiinnostuneita ja alan ammattilaisia kontakteineen?

Kirsi Heikkilä
Kirsi Heikkilä
Nov 08, 2023

Moikka!

Mä olen kirjoittaja runoilija tyyppi lähinnä kyllä lueskellut runoja mutta kirjoittanut tekstejä. Mut itse kun haaveilen 3 teoksen kirjoittamisesta niin kävin tämmösen rovaniemeläisen kuin Akkustannus.com. kurssin kirjan tekoon liittyen. Sieltä saattaisit saada apua. Toinen on kirjoittajaklubi.fi Martta oulussa. Tosi kiva tyyppi. Instagramin luomiseen pystyisin kyllä itsekin auttamaan. Mulla on ollut IG jo pitkään ja olen käynyt siihen myös koulutuksen.

Mutta jos näistä apua olisi ensi hätään👌😊

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page