top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Kirsi Heikkilä
Kirsi Heikkilä

Moikka kaikki🌟

Luin teidän tarinoita,huikeesti osaamista,mukavia tyyppejä.

Kiitos vinkistä @MariaVerkostoituminen on tärkeää.

Mun nimi on Kirsi. Olen luova ja oppimis intoinen turkulaistunut lappilainen. Olen asunut turussa kuutisen vuotta. Kohti unelmia -akatemia tuntui heti omalta,koska olen menossa kohti unelmiani muutaman kasvu mutkan kautta. Olen yrittänyt jo pari kertaa tullakseni ja oppiakseni hyväksi yrittäjäksi. Kolmas kerta toden sanoo😁 Viimeiset pari vuotta olen ollut kaupan alalla maksaakseni aikaisemmat oppiläksyni. Heinäkuussa hyppäsin pois vakituisesta palkkatyöstä,jossa koin, että energiani ja osaamiseni valuivat hukkaan. Aloitin jonkin uuden polun. Oppeja kävin hakemassa aina Samoksen saarelta saakka.

Huomasin, että olen palannut takaisin perushaaveeni äärelle. Unelmana olisi omistaa viinitila espanjassa vielä jonain päivänä. Espanjan kieltä olen opiskellut vuosia,tosi kaunis kieli.

No mitä muuta sitten olen tehnyt jo unelmieni eteen. Suurin asia on,että olen kasvanut ihmisenä. Minuna on nyt hyvä olla.

Ravintola-alan myötä polku on kulkenut tampereen kautta turkuun. Olen saanut tutustua huippuihin ihmisiin ja opiskella Restonomin ja Viinimestarin koulutukset. Viinimestari opintojen kautta pääsin tutustumaan viinitiloihin ja viinimaailmaan. Rakkaus viini maisemaan syttyi jo vuonna 2009, kun opiskelin viinimestariksi. Tuosta lähtien olen opiskellut myös hyvinvointia monesta eri näkökulmasta. Hyvinvoinnin näen hyvin monipuolisena asiana. Hyvinvoinnin pohjalta syntyi Aisti Aromein-konsepti. Konsepti perustuu kaikkeen kokemaani ja oppimaani mielen ja kehon tasolla. Olen opiskellut NLP taitoja,Mindfullnesia tämän syksyn,kirjoittamista,viestintätaitoja, hyvinvoinnin erilaisia hoitoja,luentoja ja eteerisiä öljyjä.

Viinimaiseman näen yhtenä hyvinvoinnin osana. Uskon siis ihan perusasioihin. Luonto yhteyteen, kaikkeen siihen mikä maasta kasvaa, läsnäolo,perusruoka,viini,yhdessäolo ja verkostoituminen🎭

Viimeiset kolme kuukautta olen ottanut oppeja vastaan somesta, tutustunut turun kävelykadun pienyrittäjiin, mennyt mukaan kaikkeen sellaiseen toimintaan, joka on vähänkään tuntunut omalta,messuillut, verkostoitunut verkossa ja pulissut turun torilla😁.

Tuntuu,että matka on ollut jo nyt ihan huikeaa...mitä vielä tehdäänkään yhdessä.

Aistiaromein konseptiin voi käydä tutustumassa paremmin aistiaromein.blogspot.com.

Olen myös instagramissa heikkilakirsi, linkedinissä ja facebookissa omalla nimelläni.

Kuljen mieli avoimena, jos sulla on ehdottaa vaikka jotain yhteistyötä 😊

💪yhteistyössä on voimaa💪

Kiitos inspiroivan tarinasi jakamisesta 🍀 Monta polkua meidän itse kunkin on joskus kuljettava, että se oma paikka lopulta löytyy 💛 Voisin kuvitella, että tuollaiselle aromaattiselle, rentouttavalle hieronnalle olisi paljonkin kysyntää!

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page