top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Hei kaikille,

Olen Mira, asun Järvenpäässä.

Toimin päätyöni rinnalla, sivutoimisena yrittäjänä (vielä toistaiseksi) eli uranvaihtaja.

On missiona olla jonain päivänä kokopäiväinen yrittäjä.

Yritykseni nimi: Mielen Mietteet

Toimin psyykkisenä valmentajana ja lyhytterapeuttina

Yksilöille, pareille ja ryhmille.

Valmistuin ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi v. 2022 ja Psyykkiseksi valmentajaksi keväällä 2023

Positiivisen psykologian opinnot suoritin 2023 ja nyt on Psyykkisen huippuvalmentaja koulutus loppusuoralla.

Olen ollut 20v kaupanalalla ja esihenkilötehtävissä 15v. Josta kesällä siirryin toisiin hommiin, jotta voin hetken kuluttua lyhentää työpäivien määrää ja tehdä omaa bisnestä hiukan enemmän.

Ihmiset ja ihmisyys on aina ollut minulle tärkeää. Ihmisten auttaminen on minulle merkityksellistä ja missioni.

Lähdin mukaan oppiakseni uutta ja jotta tutustun uusiin ihmisiin ja mahdollisesti yhteistyötä tehden.

Yhteistä toimitilaa voisin myös ajatella. Juuri luovuin vastaanottotilasta ja teen tällä hetkellä vastaanottoja etänä.

Yritykseni on "kehitysvaiheessa" ja rakennan tällä hetkellä uudistetusti valmennuspaketteja ja asiakkuussuhteita.

Päätyöni takia en ole pystynyt vauhdikkaammin etenemään, ja mihinkä tässä kiire olisi. Pienin askelin edeten kohti tavoitetta 😊

Johannes Laine
Maria Lella
Eeva-Liisa Hjelt
Hanna Martikainen | Tiedos

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...
bottom of page