top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Maija Määttä
Maija Määttä

Lempeää marraskuuta kaikille, odotan jo ens viikkoa, mukava tutustua, innostua ja verkostoitua 💛

Olen Maija Määttä, teen luontaishoitoja Pirkanmaan (Nokia, Tampere) alueella, vyöhyketerapiaa, kuumakivihierontaa ja Access Bars hoitoja. Olen koulutukselta sairaanhoitaja. Olen käynyt myös energiahoitajan sekä Nlp-koulutukset. Naiseuden voiman sydänpiirejä vedän Tampereella. Tällä hetkellä opiskelen yin joogaohjaajaksi.

Miten löytää tasapaino elämässä, saavuttaa vahva keho-mieliyhteys, tuoda lempeyttä ja läsnäoloa jokaiseen päivään ja hetkeen, elää tässä ja nyt kiitollisena? Luontaishoidoista olen saanut omassa elämässä paljon apua stressinhallintaan, jaksamiseen, kipuihin, rentoutumiseen, uneen, tasapainoiseen ajatteluun, läsnäoloon.. listaa voi jatkaa loputtomiin. Siksi on ihana tarjota niitä myös muille. Haluan voimauttaa erityisesti naisia löytämään omat vahvuudet, auttaa voimaan paremmin ja olemaan paras versio itsestään, jokaisella on oma erityinen polku täällä elettävänä. Ihana kohdata.

Minut löytää somessa

@mayanaurinko

www.mayanaurinko.fi sivut (siellä pientä hienosäätöä vielä tulossa). Palataan pian, ihanaa loppuviikkoa sinulle. Valoa, hyvää oloa ja aurinkoa 💛

Johannes Laine
Johannes Laine
Nov 04, 2023

Kaikki tarvii elämäänsä lisää valoa ja aurinkoa <3 Tervetuloa mukaan!

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page