top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·260 jäsentä

Hei! Kiitos mahtavasta Vallankumousviikosta! Vielä on pari tallennetta katsomatta.

Olen Kati, asun Helsingissä ja olen virtuaalinen assistentti. Minulla on kaksi lasta ja koira, ja aika vanha äiti. Näitä kaikkia hoitelen täällä, ja samalla pyöritän yritystä kotoa käsin! Koulutukseltani olen eläinlääkäri ja kulttuurien tutkimuksen (melkein) kandi.

Olen hyvin innostunut nettibisneksestä, ja tiedän “kaikesta” jonkun verran. Niinpä tarjoankin virtuaalisen assistentin palveluja muille. Yritykseni yksinkertaisesti.fi tarjoaa yrittäjille virtuaalisia assaripalveluita päivittäisiin hommiin, mitä tietokoneella ja älypuhelimella vain voi tehdä.

Olen ollut Kohti Unelmia-akatemian jäsen helmikuusta asti. Pidän tästä yhteisöstä, ja haluaisin tarjota teille Vallankumousviikon osallistujille erikoistarjouksen palveluistani. Tarjous alla. Kiitos! 😘 Ja nähdään Akatemiassa!

Verkostoidutaan myös LinkedInissä - laitathan kutsua ja viestiä: https://www.linkedin.com/in/kati-vehmas-5488b4160/

t. Kati 😊

Onko sinulla yrittäjänä joskus ajanpuute ja tarvetta virtuaalisille apukäsille? Tarvitsetko teksteillesi toisia silmiä, naputtelijaa tiedostoillesi, jonkun, joka tekisi powerpointit, olisi moderoijana webinaarissasi, vastailisi somessa, tekisi somepostauksia? (Tässä linkki palvelulistaani.)

Nyt sinulla on tilaisuus kokeilla, miltä tuntuu työskennellä assistentin kanssa. Millaista on, kun ei tarvitse tehdä ihan kaikkea itse. Kun joku toinen tekee aikaavievät rutiinityöt (ehkäpä nopeammin ja tehokkaammin kuin sinä itse 😉), sinä voit keskittyä siihen minkä oikeasti osaat parhaiten: asiakkaittesi auttamiseen.

Vallankumousviikon osallistujille marraskuun aikana ostettuna 37% alennus ensimmäisestä viiden tunnin assaripalvelupaketista! 250 e + alv. Viiden tunnin lisäksi hintaan sisältyy puolen tunnin tutustumispuhelu.

Täältä voit ostaa 5 tunnin paketin.

Haluatko varata tutustumispuhelun ennen kuin ostat tunnit? Tästä ajanvarauskalenteriin.

Sivustoni: www.yksinkertaisesti.fi

Kiitos! 😊

U
Johannes Laine
Maria Lella

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...
bottom of page