top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·299 jäsentä
Ninni Emilia West
Ninni Emilia West

Hei kaikille! Olen tosi innoissani vallankumousviikosta! Olen Ninni West, 32-vuotias valokuvaaja Helsingistä. Aloitin yritykseni vuonna 2020 työskenneltyäni in-housekuvaajana Lumene oy:llä. Yritykseni Ninni West Photography erikoistuu yritysten kuvatarpeisiin; henkilöstökuviin, stailattuihin tuotekuviin ja somematskuihin. Tavoitteeni on siirtää toimintaani ulkomaille ja varsinkin Japaniin suomalaisten asiakkaiden lisäksi. Haasteeni on tällä hetkellä tunnettavuus; en ole juniori, mutta en myöskään sennu. En enää pysty tekemään kaikkea yksin, mutta rahaa ei ole palkata uutta tekijää. Henkinen este on myös; pelkään omaa menestystäni ja himmailen. Odotan innolla, että mitä vallankumouksia saadaan aikaiseksi! Instani on osoitteessa: https://www.instagram.com/ninniwestphoto/

Johannes Laine
eve.kokko
Eve Holopainen
eili-kaija

Sulla on värikäs ja kiinnostava insta-feedi! 💛 Ja toi kuva kujeilevine ilmeineen on tosi huippu 😊 Onneksi pelkojenkin kanssa voi oppia elämään niin, etteivät ne päätä meidän puolestamme mitä kohti liikumme. Haastavat tunteet ja niiden vaikutusvallan vähentäminen ovat usein työskentelyn kohteena mun etävastaanotoilla 🍀

Like

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...
bottom of page