top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Moikka!

Olen Niina, 30-vuotias digiyrittäjä Tampereelta. Siirryin täysipäiväiseksi yrittäjäksi lokakuussa 2023, koska halusin lähteä tavoittelemaan vapaampaa ja omannäköistä elämää myös työelämän osalta. Idea yritykseni nimeen Unelmana Vapaus lähti alunperin juuri siitä, kun unelmoin itse vapaammasta elämästä. Yritystoimintani puolestaan perustuu siihen, että haluan tarjota samaa vapautta myös muille yrittäjille.

Olen yhden naisen assaritoimisto eli toimin pienyrittäjien tukena esimerkiksi hallinnollisissa tehtävissä, asiakaspalvelussa sekä erilaisissa projekteissa ja tapahtumissa. Palveluihini kuuluu myös markkinointi ja sisällöntuotanto eli voin olla apuna mm. sosiaalisen median hallinnassa sekä tuottaa erilaisia markkinointimateriaaleja. Vakituisen henkilöstön palkkaaminen ei välttämättä ole pienyrittäjälle kannattavaa, joten haluan tarjota mahdollisuuden ulkoistaa tietyt työtehtävät kokeneelle virtuaaliassistentille laskutettavana palveluna.

Mottoni on: Sen mitä en osaa, opettelen.

Mahtavaa olla mukana tällä Vallankumousviikolla ja saada verkostoitua kaikkien teidän huikeiden yrittäjien kanssa 😊

Minut löytää Instagramista:

@unelmanavapaus.fi

Ja lisätietoa minusta ja palveluistani löytyy osoitteesta:

www.unelmanavapaus.fi

Psykologipalvelu Tie
Psykologipalvelu Tie
06. marrask. 2023

Toi nimi "Unelmana vapaus" on tosi ihana, se kyllä kiteyttää varmasti monen toiveen ja kaipuun elämässä ❤️ Motto myös kuulostaa olevan kohdillaan 😊

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page