top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Hei kaikille,

Olen 32 v. Espoolainen, joka hakee täältä voimaa johonkin uuteen. Olen toiminimiyrittäjä vuodelta 2014, jolla ei tällä hetkellä ole selkeetä palvelua, eikä edes verkkosivua =).

Olen toiminut taustalla palvelevana luovana toteuttajana monessa eri asiassa eri organsiaatioissa. Tällä hetkellä hoidan markkinointia ja rahoitusta mieheni sydänliiketoiminnassa (alpinerace.fi) , joka on rakennettu alppihiihdon ja mieheni kokemusperäisen osaamisen ympärille. Mielestäni tuon toimintaamme asiakaslähtöistä ajattelua sekä aitoa sydäntä ja tarinaa viestintään.

Elän oman näköistä elämää alppimaailman, purjelautailuharrastuksemme, markkinoinnin ja oman tietoisuuden laajentamisen parissa. Olen täällä, koska haluan kehittää omaa tulonlähdettä (sydänliiketoimintaa) jolla voin elättää perheeni ja samalla auttaa muita (mahdollisesti tietoisuuden laajentamisen aspektista). En siis tiedä vielä mitä tai miten.

Haen samanhenkisiä rohkeita peilaamis-sparraus yhteyksiä ja mahdollisesti uusia ystäviä ja oivalluksia prosessiini. Voimme voimaannuttaa toisiamme monella tavalla ja odotan tätä matkaa innolla.

Tykätkää jos resonoi.

Johannes Laine
Johannes Laine
2023年11月07日

Mahtavalta kuulostaa ❤️‍🔥

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page