top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Olen Susanna Onnellisuuspajasta. Autan ihmisiä sekä pääsemään irti riippuvuuksista että vahvistamaan ja syventämään riippuvuuksista toipumisen tietä. Mulla on useampi laaja koulutus mindfulnessista (olen IMTAn sertifioima ohjaaja) ja traumatietoisista menetelmistä sekä positiivisesta psykologiasta viimeisten 13 vuoden ajalta.

Olen myös useiden riippuvuuksien kokemusasiantuntija. Raittiina ollut 20 vuotta. Opiskelen Gabor Matén Compassionate Inquiry -menetelmää, joka on psykoterapeuttinen traumanpurkumenetelmä.

Kun en tee töitä, meditoin, pyöräilen, käyn puntilla, joogaan, lenkkeilen, kuuntelen raskasta musiikkia, hengailen puolisoni kanssa, valokuvaan (mulla on myös valokuvausalan yritys), luen, hassuttelen, kulutan true crimea ja häsään päämäärättömästi. Eli jos sulla on mikä tahansa riippuvuus tai haitallinen käyttäytymismalli, josta haluat luopua, ota yhteyttä. 🔥

My name is Susanna and I'm from Onnellisuuspaja. I help people with addictions and in recovery from addictions. I have a lot of training in mindfulness (certified by IMTA), trauma-sensitive methods and positive psychology from the last 13 yrs.

I am recovering and working with multiple addictions myself and have been sober for 20 yrs. Currently I'm studying in Gabor Maté's Compassionate Inquiry Professional Level training.

It's a psychotherapeutic method to work with trauma. When not working, I meditate, bike, go to gym, do yoga, jog, listen to metal music, hang with my hubby, take photos (I also have a photography business), read, have fun, listen to true crime and wander aimlessly. So, if you have any addiction or harmful behavior that you want to let go, contact me! 🔥

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page