top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä
Veera Peltokangas
Veera Peltokangas

Hei kaikki!

Olen Veera, kansainvälisen tason kilparatsastaja ja ratsastus valmentaja. Kilpailen ja treenaan Englannissa ja aina kun käyn Suomessa pidän siellä valmennuksia. Rakensin myös vuosi sitten verkkokurssin ratsastajille. Minulla oli silloin noin 7 asiakasta, mutta sen jälkeen olen kiireiden ja motivaation puutteen sekä oman tietämättömyyden takia takkuillut markkinoinnin kanssa ja kurssi on ollut tauolla. Unelmani olisi pyörittää verkkokurssia (mihin sisältyy verkkotapaamisia) ja saada siitä hyvät tulot, jotta voisin viedä omaa kilpaurheiluani arvokisoihin ja isoihin koitoksiin tulevaisuudessa. Tällä hetkellä tuntuu, että rahat ei riitä oikein mihinkään. Olen aiemmin kamppaillut burn outin ja mielenterveyden haasteiden kanssa, mutta oppinut niistä paljon ja haluan myös auttaa ratsastajia ja miksei muitakin löytämään itselle mielekkään elämän. Olen todella avoin kaikelle uudelle ja odotan inspiraatiota muilta yrittäjiltä! 🙂

Pirjo Isorinne
Johannes Laine
Maria Lella
sari.lapinleimu

Ihania kuvia ja videoita instassa, ilo ja rakkaus lajiin heijastuu kasvoiltasi 💛 Ratsastajille suunnattu verkkokurssi kuulostaa hyvältä idealta yhdistettynä sinun kokemukseesi ja tietotaitoosi alalta 🍀 Oman työni kautta etävastaanotoilla työskentelen paljon myös uupumuksen ja erilaisten mielen haasteiden kanssa, se on minun sydämen kutsumus 💗

Like

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page