top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Niina Mensonen
Niina Mensonen

Hei tyypit!

Olen 38v joogaopettaja Heinolasta ja toistaiseksi vielä kevytyrittäjä. Teen open hommia palkkatyön ohella (isolla konsultilla maisemasuunnittelijana) eli teen kahta työtä. Unelmana on pistää pystyyn jossain vaiheessa oma joogastudio ja panostaa täysillä siihen, mikä mun intohimon kohde on, eli jooga ja opettaminen!

Tällä hetkellä vedän muutamia studiotunteja viikossa ja on pari yksityisoppilasta. Yksärit = menen oppilaan kotiin ja opetan juuri hänelle räätälöityä joogaa (myös pienryhmiä samalla periaatteella).

Olen ollut aiemminkin yrittäjä, 2012-2015 mutta täysin eri alalla. Vähän kammoksuttaa yrittäjäksi lähteminen varsinkin näin epävakaalla alalla, varsinkin kun edellinen yritysrupeama oli niin raaka, raskas ja traumaattinen kokemus😅 Mutta nyt mä olen Zen, kuten joogaopen kuuluukin ja asennoidun tähän vähän eri tavalla. Tosin markkinointi aiheuttaa semmosta päänvaivaa että tukka lähtee päästä - se onkin yksi mun kompastuskivistä ja myös osittain siksi tartuin tähän tilaisuuteen. Odotan innolla tapahtumaa 😊🤸

Toivottavasti sun unelma toteutuu 💜 Markkinointi aiheuttaa harmaita hiuksia mullekin, miten se onkin niin vaikeaa! 🙄

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page