top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·299 jäsentä

Moikka, olen Emilia, ikuinen esteetikko, rohkea värien käyttäjä ja luovan alan moniosaaja, jolla laaja kokemus visuaalisen alan töistä.

Aikaisemmin olen työskennellyt 10 vuotta mm. vaatealan visuaalisen markkinoinnin parissa, monipuolisissa sisustussuunnittelutehtävissä, sekä valokuvauksen ja stailaamisen parissa.

Viimeisen reilun vuoden olen toiminut yrittäjänä palkkatyön ohessa.

Suunnittelen,luon ja toteutan erottuvia stailattuja tuotekuvia/kuvapankkeja yrityksille markkinointi käyttöön. Asiakkaitani on ollut mm.K-Supermarket Ratina, Marimekko, Kaiko clothing.

Töissäni olen päässyt ihanasti yhdistelemään kiinnostuksen kohteitani ja osaamistani eri osa-alueilta valokuvauksesta stailauksiin niin vaatteiden, kukkien ja sisustuspuolen kanssa. Näiden lisäksi olen tehnyt sisällöntuotantoa yrityksille.🌸

Nyt seuraava askeleeni onkin täysipäiväinen yrittäjyys ja samalla sisustuskonsultointi palvelun lanseeraaminen, keskittyen kodin värien ja väripalettien hallintaan.

Pelkkä yksin puurtaminen ei ole oma juttuni, ja teenkin mieluusti yhteistyötä muiden yrittäjien kanssa, kuvauksista muihin luovan alan projekteihin. Verkostoidutaan ja katsotaan mitä keksittäis.✨

Töitäni voi käydä katsomassa:

https://www.emiliakokkocreative.com

Instassa: @emiliakokkocreative @emiliakokko_

eili-kaija
eavtraining
Johannes Laine
Maria Rautava

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...
bottom of page