top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä
Meri Halmetoja
Meri Halmetoja

Moikka kaikille 😊

Olen Meri Halmetoja ja teen työtä paremman unen puolesta. Perustin reilut kolme vuotta sitten hyvän unen verkkokauppa Chillamon, joka löytyy osoitteesta chillamo.com.

Asun puolisoni kanssa maaseudulla Peräseinäjoella, jossa myös kauppani sijaitsee. Hyppäsin muutes ihan ekaa kertaa traktorin rattiin lokakuussa olleiden 49-vuotis synttäreideni kunniaksi. Olipahan hauska ja jännittävä kokemus. 😃 Taidan kuitenkin jättää traktorihommat muille ihmisille ja keskittyä itse Chillamon eteenpäin viemiseen.

Olisi kiva tutustua ihmisiin, joita kiinnostavat uneen ja palautumiseen liittyvät asiat. 😴

Juha-Matti "Junu" Latukka
Psykologipalvelu Tie
heini.salo
Tuikku
Sini Hietaharju
Sini Hietaharju
Nov 08, 2023

Moikka! Ihan mahtavia tuotteita, etenkin tää näyttää täydellisestä toimistotyöhön! :D https://chillamo.com/collections/rentoutuminen/products/ostrichpillow-original-napping-tyyny Laitapa viestiä jos kiinnostaisi arvostelu/artikkeli teidän nettisivuista ja verkkokaupasta mun hyvinvointi- & joogatuotteita arvostelevilla nettisivuilla sinimalism.com. Tuotan myös tuotekuvia, jos niille tarvetta 😊 (Asun nykyään Alicantessa mutta välillä oon kyllä myös Etelä-Pohojammaalla, mutta lähinnä silloin vain kun maa on sula ja koivuissa lehdet 😄)

Like

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page