top of page

YrittÀjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jÀsentÀ

Morjes kaikille 😊

Toimin valmentajana Uudenmaan alueella. Autan ihmisiĂ€ fyysisesti elĂ€mĂ€nsĂ€ parhaaseen kuntoon đŸ’Ș

Suuri intohimoni on luoda muutoksia ihan tavallisille meikÀlÀisille ja antaa heille avaimet onnistumiseen.

Valmentajana olen työskennellyt 2 vuotta. Oppien mielettömÀn paljon +30 vuotiaiden kiireisten ihmisten fyysisestÀ hyvinvoinnista. TiedÀnkin ettÀ jokainen meistÀ voi onnistua tavoitteessaan kun vaan antaa itselleen mahdollisuuden.

Tavoitteeni on laajentaa yritystoimintaani isommalle joukolle verkkokurssien muodossa. TĂ€stĂ€ olen innoissani ja tĂ€mĂ€ onkin tavoitteena saada pyörimÀÀn ensi vuoden aikana isosti omalla mittapuullani 😀đŸ’Ș

Toivottavasti saadaan hyviĂ€ keskusteluja ryhmĂ€n sisĂ€llĂ€ aikaan. Minua voi lĂ€hestyĂ€ instagramin DM puolella jos olet kiinnostunut keskustelemaan😊

Instagram: eetuvepsalainen

Maria Lella
Miia Tuohimaa
Pirjo Isorinne
Maija MÀÀttÀ
Sini Hietaharju
Sini Hietaharju
Nov 08, 2023

Moikka! :) Joogaopettaja tÀÀllÀ, mulla kans tavoitteena luoda verkkokursseja ja saada ne isosti kÀyntiin (tai alkuun nyt edes kÀyntiin :D) Joten kÀytÀnnön ideoista, kuten alustasta, millÀ julkaista yms. olis kiva keskustella. Mut tavoittaa myös ig @sinimalism tai maililla sinimalism@gmail.com

Edited
Like

Tietoja

TÀmÀ ryhmÀ on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jÀsentÀ

bottom of page