top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Moi! Mä olen Virpi, webdesigner ja graafinen suunnittelija. Sijaintini on Pirkanmaa, mutta missä verkko, siellä minä. 🍀 Haluan auttaa erityisesti uusia, nuoria yrityksiä valloittamaan oman tonttinsa internetissä yksilöllisten kotisivujen kautta (verkkosivut, ylläpito, hakukoneoptimointi).

🍀 Rakennan visuaalisia, mobiiliystävällisiä ja hakukoneoptimoituja verkkosivuja pienyrityksille ja ammatinharjoittajille kilpailukykyiseen hintaan.

🍀 Monelle ihmiselle yritys on olemassa vasta kun sen voi löytää "googlettamalla". Siksi suunnittelemiini sivustoihin kuuluu vähintään perustason hakukoneoptimointi (Search Engine Optimatio, SEO).

🍀 Monet menestyneet yritykset ovat laittaneet suuria summia rahaa SEO:oon, sillä kilpailu Googlen kärkisijoista on kova. 🏆 En lupaa Googlen ykköspaikkaa, mutta lupaan että voin parantaa yrityksen sijoitusta hakutuloksissa valituilla hakusanoilla - ja näin parantaa mahdollisuuksia Google-näkyvyyteen, klikkauksiin ja sitä kautta uusiin asiakaskontakteihin. Upeillakaan sivuilla ei ole merkitystä, elleivät potentiaaliset asiakkaat löydä niitä.

🍀 Millä hakusanoilla uskot potentiaalisten asiakkaittesi googlettavan palveluja tai tuotteita, joita juuri sinun yritykselläsi on tarjota omalla paikkakunnallasi?

🍀Verkkosivujen suunnittelun ei tarvitse olla monimutkaista - Sinulle! 🍉 Yksinkertaisimmillaan tarvitsen Sinulta vain lyhyen esittelyn yrityksestäsi, tuotteista/palveluista joita tarjoat, ehkä hinnaston, muutaman valokuvan (usein ei välttämätöntä, löydän sopivia maksuttomia kuvia), yhteystiedot, aukioloajat... Jo näillä lähtötiedoilla voin rakentaa sinulle suht nopeasti simppelin mutta näyttävän käyntikorttisivun tai edullisen one-pager-sivuston. Sivusto on aina myöhemmin laajennettavissa tarpeen mukaan. Yksilöllisellä, Googlen indeksoimalla verkkosivulla on iso merkitys yrityksesi imagoon, lisäten paitsi löydettävyyttä myös luotettavuutta asiakaskunnan silmissä.

🍀 Toki suositelen laajempaa sivustoa ihan SEO:nkin kannalta, sillä se mahdollistaa jokaiselle sivulle omat hakusanamäärittelyt: "fokus keywordit", metatekstit, metaotsikot yms. Mutta - vaikka one-pager on SEO:n kannalta hieman hankala, on esim. oma one-pager-sivustoni noussut muutamassa kk:ssa ykköspaikalle Googlessa hakusanoilla: verkkosivusuunnittelu tampere (heti mainosten alla). 😊 Toki tämä on vaatinut työtä ja säätöä alkutilanteen jälkeenkin. Mutta tuloksia on siis mahdollista parantaa, mitä enemmän asiaa seuraa, työstää ja säätää.

🍀 Älä epäröi ottaa yhteyttä. Parhaassa tapauksessa sinä ja yrityksesi voitte olla gooletettavissa jo viikon parin sisällä.

🍀 Kotisivusi on linnasi! Sometili ei koskaan korvaa yksilöllistä Googlen indeksoimaa yrityssivua. Rakennetaan juuri sinun yrityksellesi sopiva koti verkkoon. 🏡⛪️🏨

https://wirpinwerstas.fi info@wirpinwerstas.fi p. 045 7836 2227

Johannes Laine
Johannes Laine
Nov 10, 2023

Kuulostaa hyvältä ja tärkeä asia - helpottaa kun palvelut löytää netistä helposti :)

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page