top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Moikka kaikille! Mä oon Eili-Kaija ja toiminut luovien alojen yrittäjänä jo pari vuosikymmentä. Mulla on niihin vuosiin mahtunut monenlaista ja ihan kivasti kv menestystäkin. Olen visuaalinen suunnittelija ja teen paljon mm. Kuvituksia markkinointiviestintään, sekä brändäystä. Paloin loppuun unelma-alalla n. 5 v. sitten, jolloin ymmärsin, että vaikka työtään rakastaa, niin burnout on silti mahdollista. Tähän ajanjaksoon kuuluu muitakin isoja muutoksia ja päädyin sairaslomalle. Ensimmäiselle ikinä.

Elin erakkona mökillä ja opiskelin mm. meditoimaan. Muutama vuosi meni palautuessa ja vaati kaiken katsomista uudesta vinkkelistä. Elämän merkityksen uudelleen löytymistä ei ihan yhdellä oppitunnilla ratkota! Piti nähdä ensin oma ohjelmointi, ennen kuin siitä pystyi luopumaan.

Mutta, sitten törmäsin ohjelmaan, mikä muutti kaiken.

Australiassa on kehitetty alitajunnan tasolle menevä menentelmä omien haitallisten, pinttyneiden uskomusten korjaamiseksi. Me naiset varsinkin, kannetaan tällasia jopa sukupolvien yli. Vaikeinta oli nähdä miksi jotkut epäedulliset asiat toistuvat elämässä, vaikka ne hyvin tunnistin. Noh, onhan se eri asia tiedostaa ongelma, mutta todellinen muutos on aina työlästä. Tai näin ainakin uskoin.

Kävin läpi tämän ohjelman ja skeptisyydestäni huolimatta se toimi. Ja siis paremmin ku osasin odottaa. Ennen en olisi uskonut, että esim. Itsevarmuudessani olisi paljon korjattavaa. Toki koin uskalluksen puutetta, esiintymisjännitystä, aloitekyvyttömyyttä tai loppuunsaattamisen vaikeutta. Esim. Tämä teksti olisi jäänyt entiseltä minältä kirjottamatta! Mulla oli tapana haaveilla projekteista, jotka halusin toteuttaa…sitten joskus…mut, oikeesti kaikki aika meni vaan siihen välttämättömään….

Mä olen niiiiin onnellinen, että otin tän haasteen vastaan ja fixasin omat esteeni! Olo on ku olis palautettu joilleki tehdasasetuksille! :D

Mä opiskelin metodin ja oon nyt valmis auttamaan kaikkia naisyrittäjiä, jotka kokee selittämättömiä estoja. Sisällä on paloa, mut sitä ei saa ulos. Ihan ku joku näkymätön voima pakottais sut joksikin, jota et ole. Oot oikeesti paljon mahtavampi, rohkeempi, lahjakkaampi ja pystyvämpi. Mut SE AITO SINÄ ei pääsekään ulos. Tiedän. Olin siellä.

Mun haasteena on nyt vaan ajanhallinta! Osallistuin tähän sarjaan, koska haluun oppii lisää MITEN saisin tän mun palvelun käytännössä ulos ja niille asiakkaille, joita tää resonoi. Tää on ihan game changer juttu, mut mä nautin tästä toistaseks ihan yksinoikeudella. Haluun jakaa tätä mahdollisuutta ja saada naiset kukoistamaan!

Odotan innolla uutta oppia!

Johannes Laine
Johannes Laine
Nov 01, 2023

Voimakas tarina - hienoa kun oot mukana!

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...

jäsentä

bottom of page