Moikka kaikille!
Oon 33v hyvinvointiyrittäjä, kolmen lapsen äiti ja koiraharrastaja Kangasalta.
Yrittäjyyden ylä- ja alamäkiä takana 10,5v ja tällä hetkellä teen hierontaa, koirahierontaa ja liikunnanohjausta täällä Kangasalan alueella.
Valtava palo ihmisten hyvinvoinnin edistämistä kohtaan on ajanut mut nyt suunnittelemaan ja työstämään hyvinvointivalmennusta, jossa pureudutaan elämäntapamuutokseen itsemyötätunto ja arjen hyvinvointi edellä, ilman laihdutus- ja dieettiajattelua.
Tämä on nyt ajatuksen tasolla jo alkanut edetä ja tavoitteena viedä nyt yritystoimintaa siihen suuntaan, että valmennus tulisi kevääseen mennessä myyntiin. Jännittää!
Intohimo hyvinvointivalmentamiseen kumpuaa omista kokemuksista ja kompuroinnista yrittäjyyden, taloudellisten haasteiden, loppuunpalamisen, ruuhkavuosien, huonon itsetunnon, elämän vastoinkäymisten ja nepsypiirteiden parissa.
Nuoresta iästäni huolimatta olen tehnyt ja kokenut jo hurjan paljon, joten uskon että mulla on paljon annettavaa etenkin niille, jotka kamppailevat elintapojen ja arjenhallinnan kanssa.
Koulutukseltani olen koulutettu hieroja, koirahieroja, liikuntaneuvoja, personal trainer ja eläintenkouluttaja. Katse on jo kohti seuraavia opintoja, koska miksipä ei ja uuden oppiminen on mahtavaa.
Yritys löytyy instagramista
@hyvinvointipalveluheidiruoho
Kiva olla mukana!
Kiva kun oot mukana :) Ikuista oppimistahan tämä matka on, kunhan koulutukset eivät ole pakokeino vältellä asioiden tekemistä jotka veisivät oikeasti paremmin unelmia eteenpäin. Hyvinvointivalmennuksille on varmasti tilaa, selkeä kohderyhmä ja markkina mihin tarjoo ratkaisun niin hyvä kesä tulee :)