Moikka kaikille 🥰
Oon Ekilja 30v, kuuden lapsen äiti ja taide alan yrittäjänä puuhastellut nyt 7 vuotta.
Pyöritän tällä hetkellä taide verkkokauppaa, maalaan yrityksille tilaustyönä uniikkeja taideteoksia heidän logoistaan ja järjestän taideworkshoppeja.
Logotauluja on tullut maalattua huomaamatta sivussa useille yrityksille ja nyt syksyllä havahduin, että ne ovat olleet itselle todellisuudessa isoin työllistäjä enkä ole uskaltanut antaa itsestäni niille 100%. Nyt pähkäillyt, että luopuisin muista taidejutuistani kuluttajille ja keskittyisin enemmän b2b puolelle. Muutos kuitenkin pelottaa ja paljon kysymysmerkkejä miten lähteä liikkeelle uuden jutun kanssa.
Maalatessa logoja aina pohdin miten paljon hienoja tarinoita jokaisen logon alle kätkeytyy ja mikä kunnia on saada ikuistaa ne taiteeksi ja tuoda näitä tarinoita esille 💫🫶🏻 Mun yksi iso unelma olisi saada joskus tulevaisuudessa olla live maalaamassa logotauluja jossakin messuilla.
Vallankumousviikko tuli vastaan somessa ja intuitio sanoi et haluan mukaan. Olen tehnyt koko urani ajan ihan liikaa yksin ja päähän pinttynyt liian isosti ajatusmalli yksin pärjäämisestä. Ihana päästä
verkostoitumaan kaikkien kanssa ja oivaltamaan uutta! 😍
Mielelläni verkostoituisin myös linkedinissä 🤗
www.ekilja.fi
www.logotaulut.fi
Instagram: @ekilja ja @logotaulut
Logotaulut.. ihan mahtava idea! 💛 Katsoin referenssikuvia ja nuo eläväiset värit ja pinnan muodot on todella kauniita ja ne nostavat logon ihan eri tasolle aistittaviksi 🍀