Moikka kaikille đ„°
Oon Ekilja 30v, kuuden lapsen Àiti ja taide alan yrittÀjÀnÀ puuhastellut nyt 7 vuotta.
PyöritÀn tÀllÀ hetkellÀ taide verkkokauppaa, maalaan yrityksille tilaustyönÀ uniikkeja taideteoksia heidÀn logoistaan ja jÀrjestÀn taideworkshoppeja.
Logotauluja on tullut maalattua huomaamatta sivussa useille yrityksille ja nyt syksyllÀ havahduin, ettÀ ne ovat olleet itselle todellisuudessa isoin työllistÀjÀ enkÀ ole uskaltanut antaa itsestÀni niille 100%. Nyt pÀhkÀillyt, ettÀ luopuisin muista taidejutuistani kuluttajille ja keskittyisin enemmÀn b2b puolelle. Muutos kuitenkin pelottaa ja paljon kysymysmerkkejÀ miten lÀhteÀ liikkeelle uuden jutun kanssa.
Maalatessa logoja aina pohdin miten paljon hienoja tarinoita jokaisen logon alle kĂ€tkeytyy ja mikĂ€ kunnia on saada ikuistaa ne taiteeksi ja tuoda nĂ€itĂ€ tarinoita esille đ«đ«¶đ» Mun yksi iso unelma olisi saada joskus tulevaisuudessa olla live maalaamassa logotauluja jossakin messuilla.
Vallankumousviikko tuli vastaan somessa ja intuitio sanoi et haluan mukaan. Olen tehnyt koko urani ajan ihan liikaa yksin ja pÀÀhÀn pinttynyt liian isosti ajatusmalli yksin pÀrjÀÀmisestÀ. Ihana pÀÀstÀ
verkostoitumaan kaikkien kanssa ja oivaltamaan uutta! đ
MielellĂ€ni verkostoituisin myös linkedinissĂ€ đ€
www.ekilja.fi
www.logotaulut.fi
Instagram: @ekilja ja @logotaulut
Logotaulut.. ihan mahtava idea! đ Katsoin referenssikuvia ja nuo elĂ€vĂ€iset vĂ€rit ja pinnan muodot on todella kauniita ja ne nostavat logon ihan eri tasolle aistittaviksi đ