top of page

Yrittäjyyden Vallankumousviikko marraskuu 2023

Julkinen·298 jäsentä

Jaana Eilu 60v. Turusta. Vanha yrittäjä siis ihan kirjaimellisesti. Kaipa mä sellainen sarjayrittäjä olen neljällä ja puolella yrityksellä. Isännän kanssa ollaan kimpassa yritetty jo yli 26 vuotta.

Monessa mukana, mutta sydämellä tehdään tällä hetkellä ayurvedaa tutuksi sekä Suomessa että Espanjassa. Tuotemerkillä Saharogya meillä on mahdollisuus toimia Pohjoismaissa, Virossa ja Espanjassa Suomen lisäksi. Suomi ja Espanja nyt avattu.

Valikoimissa perinteiset ayurveda-tuotteet. Eettisesti valmistetut ja tuottajaa tukevalla meiningillä. Käy katsomassa www.saharogya.fi niin pääset kärryille mistä on kysymys. Myös kursseja ayurvedasta ja konsultaatioita intialaisen ayurvedalääkärin kanssa.

Etsimme jälleenmyyjiä ympäri Suomea. Tällä hetkellä heitä on jo reilut 40. Vinkkaa mulle luontaistuotekaupat, hyvinvointipaikat, parhaat festarit ja messut, hoitolat, lifestyle-myymälät jne.meidän valikoima taipuu moneen!

Verkostoidun mielelläni ja mulla on laajat verkostot saavutettavissa. Kysy ihmeessä, jos voin jotenkin auttaa. Olen mukana Turun BNI-Tigers-ryhmässä ja Turun yrittäjissä sekä ensi vuoden alusta Turun yrittäjänaisten hallituksessa.

Olen somefani ja instagramissa "koko ajan". Tuu juttelemaan sielläkin. https://www.instagram.com/saharogya_finland

Antoisaa vallankumousta kaikille! Ollaan aktiivisia ja tutustutaan. Kiitos mahdollisuudesta Johannes!

Terkuin, Jaana

Maria Lella
eili-kaija
Eeva-Liisa Hjelt
Johannes Laine

Tietoja

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Kohti Unelmia Akatemian V...
bottom of page